Alla inlägg den 29 december 2013

Av mamma-tilda - 29 december 2013 09:56

Funderar för första gången på väldigt väldigt länge om jag ska avge nyårslöften. Mådde rätt bra igår efter socialt vuxen umgänge. O då var det i nya vänner sammanhang. Jag har nog stängt av lite för mkt o låtit barnen fått allt.som min manliga vän s sa..du "curlar"bara.

! Jag grät då m jag förstod nog vad han menade...


Nu har gossen efter allt jag gett backat.o jag måste låta det vara så. ..sen kommer han tillbaka. M det gör ändå att jag måste fylla tomrummet! För så jäkla tomt så det ekar i både huset o själen! 

Sonen är inget jag just nu kan göra.ny anmälan. ..m inget annat. Skitjobbigt. O många känslor fortfarande. 

Han svarar el läser åtminstone d jag skriver!mammas pojk.var ska d sluta?


Så vad för nyårslöften? ? Vara social med minst 6 veckors mellanrum. ..gå ner i vikt.ta tag i träningen. Inte släppa allt för barnen. ..el det kanske jag inte ska ha med....

Ha lite sex....var 3 månad;;) el bli nunna officiellt. ....

Ha en bra dag! 

Själv ska jag avsluta kaffet o gå ut.packa hö o fixa in ved.pula här hemma .Får sr ikväll om jag åker till ngn vän. Dagens löfte är iaf att inte skicka ngt med till gossen. Nu SKA jag försöka ligga lågt...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards