Alla inlägg den 30 december 2013

Av mamma-tilda - 30 december 2013 21:57

Livet har känts bättre.m ikväll kom det rätt över mig igen

Jag orkar inte längre.funderar just nu på att stänga av allt...inget känns som det är någon mening med.

Tur dottern kommer hem på lö,);) kan jag inte bara stänga av. 


Livet känns så jävla tomt.utan barnen.

Det som utlöste var att morgondagens kväll blev ändrad. Jag orkar inte tänka om.skiter i det.el så går jag ut o super; ) dövar allt m sprit....nej då.jag överlever ändringar. ...känndes bara som inget är ngn mening med just nu.värdelöshets känslan. Tårar .tragisk allt bara kom som en käftsmäll.allt hade ju kännts ok ett tag. Sonens problem.dottern långt bort.o saknaden efter gossen.allt kändes som jag hade koll på.o fixade! 


Tröstar m med scorpions. 



Av mamma-tilda - 30 december 2013 17:21

Funderar framåt. Min ekonomi är usel! Måste komma på vad Jag ska göra. ..måste få ordning.o resten av livet. ..


Jobbat idag seg! Skönt o vara ledig igen 1 vecka!!

Barnvakt ikväll så slipper städa!o längta efter mina barn. ..fast börjar längta väldigt efter gossen nu ...


Data prata m en trevlig man nga kvällar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards