Alla inlägg den 8 december 2013

Av mamma-tilda - 8 december 2013 10:09

skrev inlägg o så fick jag för mig att titta tillbaka...suttit nu o läst olika av mina egna skrifter.

mycket deppression o oro ,ilska trötthet, livet har varit tungt länge nu. men har nga ljusa inlägg däremmellan.

jag skriver ju för o få ur mig allt jobbigt o inte stänga in det. Hittade inlägget där jag fått liknelsen med en badboll...

stänger vi in allt så tillslut får det inte rum o "bollen" trycker upp.. tänk en badboll i vattnet du trycker ner o trycker ner till slut tappar du greppet o den flyger upp.. så blir det med allt vi stänger in fick jag veta! tillslut måste det ut o de kan bli en rejäl "smäll".jag är rätt bra att pysa ut..så min smäll kommer sällan;);) sen vet jag inte vad somm är bäst!


huvudet upp iaf. 

fylla på ved. kaffe....komma igång med dagen då.


idag ska jag iaf bort o njuta för min egna skull!! o för S;) vi ska lyxa!!


Av mamma-tilda - 8 december 2013 09:49

vaknar o det är kyligt. tänta i kamin o köksspisen. mysit med att höra eldens sprakande. saknar bara "min nya" kamin med glaslucka så jag hade kunnat få se elden:)


kaffet på gång! frukosten klar. för ovanligheten står tv på ibakgrunden behövde höra röster....vanade med ensamheteskänslan. 


tankar på barnen. den stora ,hur mår han nu? o den lilla...mitt hjärtebarn.

suck. kompisen i gårkväll. söta Sören oroar sig att jag inte har ngt liv -att jag bara "curlar" . vad ska andra oroa sig för mitt liv fr el mina val?? får jg ge mina barn min tid o "curla" lite grann mår jag bättre!!! visst kan jag ssakna socialt umgänge ibland för bara min skull...o gå ut o festa. m hur kul är det o dra ut vänner som sitter hemma m familjer?? tyvärr har jag ingen vän som är singel nu... o visst de ställer upp o går ut om jag ber .. m jag har inte haft ngn större lust. m jag ska ta mig ut... o göra ngt.;) 

m säg inte att jag inte har ngt liv! då jävlar blir jag galen o i mitt nuvarande tillstånd då tjuter jag....vem säger hur mitt liv ska levas?? el vad jag ska göra av resten?? 


nog! nu blir det frukost o mys o skoljobb...blä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards