Alla inlägg den 2 december 2012

Av mamma-tilda - 2 december 2012 21:40

Haft en skön 1:a advent. var ju iof sig inte på ngn adventsgudstjänst som jag tänkte

el ngn julskyltning...kändes för kallt:)

sov rätt länge ,grejat lite hemma o så iväg o baka pepparkakor med lillskruttan.

Har fyllt på mitt "änglakonto" oxå;) vikt tvätt o fixat hos lilla gumman.

 Blir lite knöligt vad jag ska kalla folk här ..har ju valt att skriva helt anonymt....

men jag kommer nog på namn så småningom;)o så slapp jag från att kallas för "finfrämmande"!

tack o lov...är ju jobbigt om jag skulle föreställa ngt jag inte är!har hellre vänner där jag får bara vara!

klarar mig utan ställen där jag ska vara fin! inte riktigt min stil!där jag får lägga fötterna på bordet

o munhuggas lite....där trivs jag mer! o tack o lov har jag ju sådana vänner el är kankse därför d blivit 

mina vänner....de andra har jag nog sorterat bort ur mitt liv till står del!


får inte in ngn supermottagning ikväll..tur i oturen 'är det bara jag hemma!

var -14 när jag kom hem. ute alltså! inne var det skapligt...16-17 grader 

i köket.Eldar för fullt...får väl gå upp inatt o stoppa i ved:) Hinner väl lagom få upp lite

 värme när det är läggdax!


Vet inte om sonen är kvar i kumla el hemma hos sig . han lever iaf ...m svarar inte mamma så...

då startar mina tankar!skitunge!det är som det är....jag vet. mamma kan bara försöka ...

o dottern har jobbat hela helgen så hon har inte hunnit flytta..men har hämtat nycklar till lägenheten.

super kul för dem att få börja! hon ska oxå som det ser ut nu vara ledig i jul. så väntar bara på att de ska 

besluta sig. men de var här förra julafton så d kommer nog hem senare iår.


Älskar bebisgos! fyllt på mitt bebis konto idag! m saknar min gosse...men tänker vilken lycka jag har som iaf får låna han med jämna mellanrum! 


ätit så jag spricker snart..mat,pepparkakor ,choklad...usch,,mår illa.

kom på nu m att jag inte kollat min ena mail på länge....har  ju iof inte använt den på ett tag.

fy tusan vad jag mår illa!

så rensat mail samtidigt...är strax klar m allt för idag! min tvätt får vänta....

sitter o funderar lite...o känner att d inte är bra..biter ihop i käken o får spännimngshuvudvärk! 

hatar grubbel o spec som jag inte grubblar på ngt spec!


o imorgon ska jag klippa mig!! äntligen..har inte gjort det sedan aug!ska nog bli lugg igen:)

nä läggdax nu!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards