Alla inlägg den 12 december 2012

Av mamma-tilda - 12 december 2012 22:05

på lördag har vi bestämt att fira sonens 23 årsdag. han har ju haft en vattenläcka så vi kommer 

vara här hemma. men kom ju på efter...måste ju städa då...dammsuga soffan oxå. en del

är ju allergiska...o gömma undan hans julklapp jag köpt idag!o fixa fika...baka ..tårta mm.

men det får det väl vara värt. han vill fira sin födelsedag o ha lite kalas!!tänk att min pojke blir 23 år!


imorgon är det lucia! brukar vara lite extra stämmning då på jobbet.fast en del blir ju oroliga.

dagen startat annorlunda..o så är det annorlunda på fred oxå så har vi otur blir det 2 halvröriga

dagar...så bara o se till att de får utrymme att varva ner! inte så mkt verksamhet:)

o så är skridsko isen spolad så nu kommer rygg o händer få sitt! men är så kul att vi har föräldrar

som fixar is!då knyter jag gärna även om ryggen kommer vara seg om nga dagar...


råkade radera ett helt stycke kul! skiter i o skriva mer!blir galen när jag kommer åt ngn jäkla knapp o så är de 

kommando för ngt....

kallt ute som tusan...frågan är om jag ska upp inatt o fylla på ved el om d får vara.


har iaf pratat hela kvällen...m vänner o barnen samtidigt...ibland är det ingen knappt som hör av sig o så helt plötsligt ska alla prata samtidigt.

skulle min gosse läsa lite skoljobb o så har jag blandat ihop ämnena...kul. jaja hans kära mor läste det o han får läsa ett stycke iaf.duktig mamma...när jag nu snurrade till det:)


o dessa julklappstankar! men jag vill /behöver faktiskt inte ha ngt! att få ett god jul o en stund med familj o vänner i lugn o mysighet är fullt tillräckligt!att få känna tillhörighet är vä'l egentligen d som är det viktigaste! julklappar är mer för barnen faktiskt.o de små grejer jag hittar som passar till de jag vill ge...:) 

el små gåvor från barnen som de gjort själva!är fullt tillräckligt!

läggdax nu!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards