Alla inlägg den 27 december 2012

Av mamma-tilda - 27 december 2012 22:17

ja eftersom jag inte mått så bra o skrivet av mig en del så har det blivit ganska många inlägg.


jag börjar komma i balans även om det inte är helt! har fortfarande massa tankar som kommer om otillräcklighet,

att känna sig misslyckad o tankar på framtiden.suckar här för mig själv!är ju ganska dumma tankar egentligen...

alla gör vi så gott vi kan o bedömer ju situationer hela tiden o agerar utifrån vad som känns bra just då!

men det återkommer tankar om misslyckanden iaf! men det ger sig väl....måste väl älta lite till...


inte första gången o förmodligen inte den sista.har ju haft funderingar på att byta jobb då jag känner att jag står o stampar lite, samtidigt så har jag det rätt bra på jobbet...o mår man inte helt bra kan det ju vara dumt...att röra till

det med nytt jobb..ska ju klara av studierna oxå o bara jag tar tag i o lämnar in första uppgifterna så gissar jag att det känns bättre. men just nu hänger det lite över mig. men har 1 månad på mig så är ju ingen fara egentligen!


ska försöka komma igång med ngn träning igen..får väl börja m promenader o lite ridning kankse till d blir cykelväder. mår ju bättre när jag tränar.


är lite splittrad just nu, m kan inte riktigt sätta ord på det nu.





Av mamma-tilda - 27 december 2012 19:22

herrejösses jag har abstinens....choklad o sött!hittade lite ...tur det snart är slut!

men det gäller nog nu o börja trappa ner...o jag får hoppas att gossen hinner hit om jag inte lyckas

trappa ner på det jag har kvar! så jag inte ger mig på hans godis....som ligger undangömt!


o tur att jag mår bättre idag...annars vet i sjutton hur jobbet gått. så lite o göra att jag började nästan klättra på väggarna!o det hade nog skrämt barnen om fröken börjat klättra el grävt ner sig i jobbiga tankar o tjutit!

skönt att få åka hemifrån o få andas o få lite distans till alla nattsvarta tankar!

tack gumman för att du kan hålla handen(även om det inte är säkert jag tillåter nästa gång heller) o kramen!

fick se min älskade gosse m även om det var en snabbis!

sedan kan man ju alltid lita på en 3åring! inga besök idag,skulle inte ens få låna lillebror,fick lova o sätta tillbaka han i sin stol! ...mormor var ju på väg!gick inte ens o locka m hästar idag...

får väl vara tacksam att hon kunde tänka sig komma imorgon;)jag får försöka förlåta henne...mormor bor ju långt bort!men att bli dissad o ivägskickad av en 3 åring är tufft! tur jag mådde bättre idag.;);)


plockat fram skolböckerna ikväll men inte öppnat! de är iaf framme igen:)


jag har bestämt att köpa mig min cykel!resten av framtidens beslut får vänta....


saknar barnen ikväll!så det är väl ett tecken på att det värsta har lagt sig nu...


Av mamma-tilda - 27 december 2012 13:59

tur att jag fick åka o jobba idag...livet känns ljusare! o vädret är helt ok!

är så jäkla jobbigt o hamna i nattsvarta tankar o funderingar på livet. Att känna sig misslyckad som människa...

att känna sig värdelös,ifrågasätta allt man gör och vad det ska bli av livet!


att känna att man inte gör ngt bra att man bara är på låtsas...liksom. fundera på vad man ska göra av framtiden?

vad som är vad? o varför man inte räcker till...massa jobbiga tankar som jag inte vill ha!!

vad ska man jobba med?vad ska man göra med livet? att bara vilja stänga av allt o lägga sig ner. att tårarana bara rinner...


jag vill ju bara vara jag o göra bra!jag vill vara nöjd med livet!


jaja idag känns det iaf lite ljusare...tur jag får jobba o inte sitta hemma o gräva ner mig i massa nattsvarta tankar!


nu sak jag återgå till jobbet! spela råttfällan!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards