Alla inlägg den 11 december 2012

Av mamma-tilda - 11 december 2012 22:01

haft en bra dag!vet inte riktigt vad jag ska skriva...jobbet har rullat på idag!mycket skoj o massa skratt!

fortfarande trött men känns ok! har fått nästan allt gjort som jag tänkt mig idag.

pratat med sonen o vi höll sams! har ju vårat bullbak som gör att vi inte behövt prata om annat! tänk vad bra lite enkelt planerat bak kan ge...de små sakernas kraft!känns som det är bra o skönt att vi kan släppa lite annat prat för nga dagar!

o så hjälpt till o städat lite hos <3 barnet!

möte på <3 barnets skola.var bara typ genomgång av lite olika saker. 

stalltjejen fixade klart o tog in! hade jag bara de i hagarna o mata...skönt! o mitt gull <3 barnet diskade! visserligen kostade de e liten slant men men. han jobbade;) o varit på bra humör nästan hela kvällen!tom satt nära en stund i soffan! annars får man ju inte "röra" knappt innan läggdax! gullunge. jobbigt o vara stor ibland!


dottern var genomförkyld så då åker jag nog inte dit i helgen! har inte lust o bli sjuk före jul...el sjuk överhuvudtaget!


visserligen haft en trött gumma som muttrat över mig..menmen smällar man får ta i livet!;) älskar dig gumman:) tack för allt! o ska busa upp dina ungar en dag du är piggare;)





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards