Alla inlägg den 20 december 2012

Av mamma-tilda - 20 december 2012 18:14

jullov! skönt på jobbet nu med jullov. vi har sänkt tempot o varvar ner.

barnen blandar lek m datorer o annat+ skidåkning nu!

det känns så bra att kunna erbjuda dem skidor och att få åka! en del har aldrig tidigare stått

på nga skidor!


sonen har haft ett extra jobb med snöskottning,blev visserligen bara 2 dagar men alltid ngt!

betalat räkningar...inte lika kul! hoppas ju på att ngn gång komma ifatt med mina "kreditskulder"

känns så jäkla tråkigt att ha dem!men det krymper! o nästa månad kommer det retroaktiva!

ska kolla igenom hur jag ska lägga upp det...vilka skulder som är närmast noll o bet extra på dem.

har ju inte så stor betydelse men skulle kännas bra om de fösvann på ett ställe iaf....

ska stoppa undan lite oxå då! det har jag bestämt. o jag har inte tänkt lägga ner så mkt på denna jul.

utan att det ska kunna bli lugnt i jan....har lånat lite denna månad o det känns inte helt bra.

visserligen bara av lillebror m iaf...ska försöka snåla lite på bensin oxå...känns som jag inte gör

annat än tankar!imorgon ska katten o hunden till vetrinären!så det kommer oxå gå på en slant.


ska kolla igenom lite sen i helgen el om jag orkar sedan ikväll alla konton o fundera lite hur jag ska styra upp min ekonomi.dax att sortera lita igen!tänker ju komma i balans! jag ska ju teoretiskt få en del över...

har mitt <3 barn här sedan igår. o idag har han en kompis med oxå. just nu har de åkt buss för o vara med nga tjejer.hur de nu kan vilja de? istället för o vara m mig....;);)

hm ska fixa lite anant nu..men inte skoljobb idag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards