Alla inlägg den 2 april 2015

Av mamma-tilda - 2 april 2015 20:09

att gå sönder inombords igen. jag orkar inte med oron. att vara rädd.

maktlös. jag vet inte vad jag mer ska göra?? orkar inte ringa sonen fall han inte låter ok.. o han har inte svarat idag på ett enda medelande. mina tårar rinner. jag är så rädd att han ger upp.han hade kommit så långt o började få ordning på livet! började se framåt!


försöker stänga av. tänka på d jag kan.

ska till dottern i helgen. o har längtat efter o få se henne. o just nu känns allt bara svart.

jag går sönder.

kontatkat politiker o tidningen! 


jobbat o varit m o kört ett sto till hingsten. ensamheten nu är svår. m orkar inte åka .

diskat o röjt , fattar inte hur fort d blir rörigt.

svågern har lagat m bil vi ska prova den imorogn. hoppas d är ok. så jag kan ta den. vill ha egen bil.

tagit beslutet o lösa alla "kort" skulder" .  få ordning på min ekonomi.


mitt liv är åt skogen. varför??


tacksam för besök av gossen igår.

ha rmass abra. försöka orka tänka

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards