Alla inlägg den 26 april 2015

Av mamma-tilda - 26 april 2015 09:32

idag måste jag dammsuga! har en hund som fäller...ser ut som vita tussar ,små moln överallt!

ska låna hem småbarnen o känns lite onödigt att de ska bestå av vita tussar så stora de är. så dammsugning står på schemat efter kaffet! o disk. Är ju marknad i byn så tänkte vi skulle börja där! lite karusell o så:)

tur d är lön i morgon! för idag ryker väl sista slantarna!


jag mår rätt bra. blev rejält ledsen på gossen i fredags . han har bett om förlåt o d kommer jag väl göra sedan ,men vill prata öga mot öga om detta. o hur d kändes o hur d kommer sig att han sa som han gjorde. rejält sårad !

sonen ska ha påminnelse om tid må o to. nu håller vi tummar. m jag har stängt av där. jag finns sedan...

ska träffa en tjej på månd o vara lite kontaktperson åt får vi se hur d blir...


tänkte vi skulle fika el käka först o prata lite.. kanske starta m o köpa min dammsugare!


igår tog jag en utflyktsdag! skönt! småstopp på olika ställen. kollade lite hästtävling o snacka m folk o hjälpte syster lite.Maja o jag åkte hon får ju inte så ofta åka m men en utomhusdag o många stopp då kunde hon få följa med!

finns vackra platser inte så långt bort! o har nu i princip bestämt mig för att gå 2 etapper på berslagsleden! o då blir jag ju sugen direkt... har ju tjock sovsäck... så kan väl gå redan på to??;)ryggsäck som behövs... ska åka o kolla lite ngn dag..vill inte ha för stor. då bär jag hellre m för lite grejor! o enligt hemsidan finns d färskvatten efter vägen att fylla på! o går ja 2-3 dagar behövs inte mkt ombyte..torra bh-ar o t-shirtar,strumpor;) plastpåsar o mat!


kom faktiskt på det efter jag läst en bok om en tjej som efter nga jobbiga trassliga år vandrade ett halvår typ o rensade livet! blev lockad. funderar bara om maja fixar 2-3 dagar?

ska iaf gå en bit iår!!! 

o fortsätta ta små utflykter...kostar lite bensin m inte så mkt mer ..beroende på vad man väljer! igår hade jag med soppa o äta o vatten;)kaffe...


känns iaf skönt o må rätt bra! o börja få lite ordning på livet o glädje att göra småsaker! o att jag GÖR saker som jag vill!! även om d ibland är fruktansvärt tomt utan barnen!


hade en trevlig kväll m arbetskamrater igår. jag har nog världens bästa arbetskamrater!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards