Alla inlägg den 3 april 2015

Av mamma-tilda - 3 april 2015 21:41

känns som jag klarat ett prov! typ... har klarat dagen utan att tänka för mkt o låta det ta över.

städat,tvättat, bytt lakan,diskat,kapat ved, packat hö ,fyllt vatten åt hästarna.

fått bilen fixad av svågern så provkörde ett par timmar... verkar funka så imorgon bitti drar jag till dottern!!


lite film el bok innan jag kryper ner! hoppas på att få sova! känn slite så där långfredagen o jag lägger mig runt 22...

jag hoppas verkligen min son mår skapligt o orkar se framåt! jag vet inte vad jag mer ska kunna göra. kan inte tänka ut ngt mer. o kan inte tänka för då brakar jag nog.. måste fokusera på min framtid. jag kommer alltid finnas där! m jag kan inte trolla. jag älskar han så det gör ont! vill bara att d ska få vara bra,


vattenkranen varit trasig nu et ttag . o nha rjag lyckats ha sönder avstängningen under diskbänken för kallvattnet..så nu får jag int epå ngt kallvatten i köket...hm dax o köpa ny kran.


så jäkla skönt iaf o lyckats städa. o sova i rentvättade lakan som hängt ute!!

orkar inte mer nu



Av mamma-tilda - 3 april 2015 08:59

funderar på va d JAG vill /orkar/har lust med.

funderar på en timeout... sjukskriven? åka o rehabilitera mig... bara åka o vara ensam. funderar på att stänga ner fb

m är det det JAG vill?? el känns d som en flykt för o överleva?jag vet inte.

ska försöka byta lakan o dammsuga idag. kapa lite ved. ska jag åka ikväll till dottern? el åka o bo på hotell efter vägen? ta en natt time out?


fint väder idag m känner förkylning o småfebrig.lite halsont. så cykla vet jag inte om jag törs... el kan kankse försöka en kortare tur?? får se.


vad vill jag till hösten? jobb el frilansa? dra iväg på aupair? lån måste betalas? mer?

husvagn i skogen? bara vara? jag vet inte !! kan inte hitta ngt speifiktjag vill! glädje??


orkar inte



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards