Alla inlägg den 21 april 2015

Av mamma-tilda - 21 april 2015 21:46

känner mig nöjd med dagen! haft 3 bra idrottslektioner o även lillfritids disco! som blev lyckat!

vädret har varit strålande!  lite missnöjd med beslutet att ta en tårtbit... var en kollega som fyllt 30 ... har ju haft 2 rätt bra dagar ananrs m maten! får se imorgon om d hänt ngt på vågen!


ikväll har jag även varit på gruppen o d kändes trots allt bra! o jag fixade d bra. känn ssom jag kommer klara mitt liv!!

hade ju inte tänkt o gå m efteråt kändes d bra!! ska kolla jobb nu oxå.


fick rycka ut m bensin till gossen d hade fått soppa torsk..... inget emot o hjälpa barnen. så länge d sköter sig. däremot vill inte jag bet för nöjesåkning! så sa faktiskt att jag vill ha igen d 85 kr bensinen jag tanka i dunken kosta;) de var ju 3 kompisar så...



börjar tryta på pengarna nu..1 vecka till lön o marknad i helgen! kostar inte så mkt för mig m tänkte låna de små o gå en sväng...

måste säga att jag är jäkligt nöjd m mina nya gardiner!!

när lön kommer ska jag köpa dammsugare!


kryper ner m iaf rätt nöjdhets känsla i kroppen!, klart tankarna går till sonen m kan inte göra ngt han vet var jag finns o står.bara så jäkla tragiskt. m jag fokuserar vidare på mitt liv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards