Alla inlägg den 13 april 2015

Av mamma-tilda - 13 april 2015 21:55

har nu kört hem min "gosse" o  hans morbror som varit med här, de har sovit en natt o varit här idag när jag jobbat!.  o bonus syster som ridit idag. Nu känner jag hur tröttheten är fullständig;) supertrött! strax läggdax för imorgon är d upp tidigt o jobba!


håller tummarna för sonen att han får bra hjälp o får bo kvar. skulle ev få hjälp nu via beroendecentrum på sjukhuset o de jobbar även med det psykiska måendet! tack o lov. sedan kan man ju fundera över socialens vägar...han fick lämna nycklarna idag o är officielt bostadslös till fr som d lät. o vad är visten?? markera? gör som vi säger el? att flytta runt 1 vecka ? hjälper d till att få ngn o må bättre? att markera måste väl kunna göras på annat sätt? o varför måste d markeras? till en människa som mår dåligt o ha rmissbruk? jag fattar inte! men bönar o ber att han gör allt d säger nu o att d är proffs på beroendecentrum!


m jaghar gjort klart att jag palalr inte mer skit o kommer finnas om han väljer livet o drogfriheten! så nu håller vi alal tummar att d bir bra igen!


sugen på en resa,

tv'ättat ,diskat, fixat hästarna ,syster jobbar kväll.


sov gott alla ni där ute ! o var rädda om er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards