Alla inlägg den 28 april 2015

Av mamma-tilda - 28 april 2015 21:52

d är svårt o släppa taget. att inte veta. läser kloka ord o försöker fokusera på mitt liv.

varit på min grupp ikväll o att få bekräftat att vi delar tankar o känslor. känslan av förlust o sorg, känslan av att vara misslyckad förälder. att komma vidare o inse "fakta" att d är inte vårt uppdrag el ligger i vår förmåga som föräldrar att kunna hitta vägen ur missbruket. att däremot hitta tillbaka till våra egna liv. våra glädjeämnen. att inte bara "överleva" utan faktiskt leva. att hitta glädje o lust till saker igen.


jag har haft 2 rätt bra veckor m visst ligger tomheten efter sonen under ytan. den kommer ju aldrig o försvinna helt. jag håller tummarna o ber till gud att jag snart får tillbaka han igen! de månader vi haft har varit så glädjefulla på många sätt. bara att åka o handla en blomma känns så här efteråt som ngt "normalt" o jag saknar det! jag älskar mina barn över allt på denna jord!! smärtan som mamma är så svår att beskriva.


har beslutat mig för en vandring. ska börja m 2 dagar tror jag alt 1 dag;) packa o gå. bara vara o rensa i hjärnan! fundrar faktiskt på att gå redan på fred!! ska bara besluta om d blir en endagars först el en övernattning.el sovsäck o cykel??


trött efter 2 långa dagar. komi säng sent igår. jobba kvällen oxå o så tiidgt idag...o så grupp mm. har iaf lyckats diska!!

börjar längta lite efter sällskap. ngn o gosa m. d var längesedan.


njut av vardagen o vårda dina nära! du vet aldrig hur morgondagen ser ut!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards