Alla inlägg den 14 april 2015

Av mamma-tilda - 14 april 2015 17:48

tar en hemma kväll! ska kolla över hästarna o ge natthö.

ev dammsuga o färga håret. får se vad det blir.

nu har jag ätit o eldar för fullt o landar i soffan! tänker njuta en stund av att bara vara!

hoppade över gruppen i kväll o tar en "fri" kväll! känns som jag fick en hel kväll gratis.


imorogn ska jag o nga arbetskamrater på ubildning hela dagen! kul d händer ju inte så ofta!

kallt ute i dag som tusan!

chokladsugen så gickin i affären på hemvägen o köpte en liten bit kärlleksmums o nygräddade revbensspjäll! lite lyx på en tisdag! vad gör det om vikten inte försvinner på en gång;) ngn vecka hit el dit;)


tänkte försöka ta mig ut o kolla vatten mm i hagar innan mörkret.

läsa sedan. ... få in mer ved kankse...jäkligt skönt just nu o elda:) varmt o gött.

i helgen ska jag börja kapa ny ved. el lite imorgon...får se.har inget inplanerat till helgen!!


fördelen har jag upptäckt med internet banken- går bra o mata in räkningar så fort de kommer! väntar på nga till bara!håller ju på att bet av alla kreditskulder . ska bli så jäkla skönt när det är fixat!! har bara int efått sista räkningen från verkstaden.. tycker den borde komma snart!sedan ska här stoppas undan pengar ! o betalas in xa på lånet o resa;);) spara till ev hus oxå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards