Alla inlägg den 20 april 2015

Av mamma-tilda - 20 april 2015 21:23

helgen slut o nu är det en ny jobbvecka! veckorna rullar på. livet går vidare.

känslan att förlorat ett barn är så tragisk. det ligger under ytan o där får d ligga . jag måste hantera förlusten.

jag vet ju inte hur lång tid d tar inann jag får tillbaka han!!!


varit på lite "föreläsning" om att hitta framåt att trots att livet inte blev som vi trott el så bra som d skulle så finns d möjligheter att göra ngt br aav det !visserligen om kronisk värk..m att åter förlora är väl lite som kronisk värk. smärtan syns inte alltid på ytan. m livet rullar. o nu fokuserar jag på d jag kan! mitt liv...att hitta mina pauser o nöjen. att må gott trots allt.


idag kör jag på mini sem!!  o faktiskt klarat dagen skapligt m maten.. tar en dag i taget! m har gått upp lite o stampat upp o ner. så nu försöker jag hitta lite energi att ta 3 kg... små mål.en dag i taget!


saknar min gosse. m får vara nöjd m de bitar jag får;) mitt <3 börjar bli stor...


trött nu. ska läsa lite innan sängen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards