Alla inlägg den 9 april 2015

Av mamma-tilda - 9 april 2015 18:49

just nu känns det som livet till stor del består av raviner o stup m jag hittar lite plattformar o faller inte till djupet får vara tacksam för det lilla! jag vet inte vad som kommer hända el hur jag ska agera. känner mig så jäkla misslyckad o feg. just nu klarar jag inte ens o ringa mitt eget barn! jag orkar inte höra rösten om den inte är ok.. o jag vet ju att d inte är ok eftersom han inte ringer själv el svarar på mina medelanden. så nu stoppar jag huvudet i sanden o försöker fly in i mitt liv utan barn, 


imorgon ringer S från min grupp... får se om det är hon som fått i uppdrag av soc nämndens ordf o ringa o säga att "soc" gjort d dem ska... m jag anser inte det! o jag kommer i helgen skriva ett brev o skicka till förvaltningsrätten! o imorgn fm kommer tidningen hit . jag tänker ge min bild av det . sedan vet jag at tjag har inte alla pusselbitar m jag ger min syn som mamma!!!  o vad jag anser kan göras annorlunda! jag är så frustrerad.

ledsen. 


o jag är så klart ledsen o besviken på min son. som kört huvudet i sanden o flytt ! jag kan inte ge mer styrka el slåss själv! hatar droger så jävla mkt!!! 


jobbar lång dag imorogn o ska hjälpa till m tävling på lö. åka tidigt... söndag är det däremot bara min dag!! då ska jag på fotboll o tänker äta ute! 


försöker komma igång m vikten igen.. abstinens idag;) skithungrig på em så tog mellis på jobbet...  o en glass unna jag mig på vägen hem! 

o imorse fick jag inte upp gossen så jag åkte!men han behövde ju hem så fick vända...o kom 20 min försent till jobbet! vände efter hans mamma ringde... o sedan var hon de skulle ha möte m idag sjuk... jag ställer upp till 100% men jag ha rinte nu tålamod m ungar som inte tar sitt ansvar! så jäkla irreterad imorse, han trodde nog aldrig att jag skulle åka...m nu tror jag faktiskt inte att han får komma när jag börjar före 10!!!  funkar inte. jag har inte "råd" att komma försent .ligger ju redan på minus hos chefen!


diska nu.. o sedan får jag se om jag åker en sväng .fortfarande förkyld så hoppar cykeln.. m känner mig rastlös!! kryper i mig. gillar inte det. är inte så ofta... 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards