Alla inlägg den 15 april 2015

Av mamma-tilda - 15 april 2015 18:50

varit på en utbildningsdag som var riktigt trevlig. o himla mkt god mat fick vi! skönt o "lämna" jobbet för en dag, se o möta andra! tänkte först gå på stan sedan när jag nu var i väg. m regna så strunta i det... var lite sugen o göra ngt. först tänkte jag vända o iaf göra det , kunde ju gått på bio.. bara för att! m funderar om jag ska gå på bio  på fredkväll? göra ngt . var ju inte direkt lockande o ta en mini utflykt heller. så äter väl idag då;) nej då

fixade deklarationen o matat in räkningarna!! kollat sonens bredband m m de var betalda. var ju lite orolig då han mått dåligt!


fick i färgen i håret igår! m inte dammsugit;) syster jobbar ikväll oxå så ska mata hästarna sedan.

gossen ringde ville låna datan för o fixa ngt ...men lite långt bort sa jag för o åka hit för o fixa ngt m tv-spelet! jag kan ta m den imorgon. mitt <3 . konstaterat att när han får körkort själv kommer d bli dyrt m bensin hit o hem ;) o alltid ha reserv mat hemma;);)  m så länge han sköter sig så! då kommer jag allt fixa till det....


seg m ingen lust  gå ut... o inte åka ngn stans heller.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards