Direktlänk till inlägg 30 december 2012

lämnade soffan

Av mamma-tilda - 30 december 2012 22:25

ikväll har jag lämnat soffan för första gången på länge! varit till en kompis o varit lite social o uppdaterat varandra på allt som hänt. var ett tag sedan vi sågs!blev bjuden på lite god mat oxå.stora räkor o grönsaker till lite nudlar.


körde iväg sonen o en kompis till han sedan ,en bra kompis:) de skulle iväg o gratta kusinens tjej som fyller 18. o min minsta bror var där oxå så d kändes rätt ok att köra iväg han. men eftersomjag var på väg hem när han ringde lyckades jag trigga o stressa han så jättetrevligt i bilen blev det ju inte...men han bad om ursäkt! för sitt beteende o tackade för skjutsen! idag kan jag ju säga att jag för första gången på allvar tänkte adhd!!

hoppas de får en trevlig kväll! o lugn;)


var välbehövligt o komma iväg en sväng o göra ngt! sedan hann vi ju prata både kul o lite jobbigt...

nu har jag landat i soffan med Judas Priest kan behöva lugna mig efter tjafset m sonen..så tråkigt m mamma-barn tjafs o att han inte klarar stress o hade haft en skitdag påstog han...jaja jag messade han nu oxå! han hade städat hemma var superfint i lägenheten!o de berömde jag han för!

hästarna är nu inne iaf de som ska in. o jag har tänt i kamin o landat i soffan igen:)


o efter all depp o alla svarta tankar om livet o hur jobbigt allt är.mm så hör även en gammal gammal vän av sig...

skönt o veta att de finns där ute... trots allt!

men just nu saknar jag mina S o V!! jag gillar mina gamla vänner o jag är dålig el rutten i perioder att höra av mig o jag är glad att jag har flera riktigt bra vänner som jag vet finns där! men när det kommer till kritan väljer jag nog V,S o syster! jag är jag o jag tror att jag sällan är på ngt spec sätt men man känner ju ändå att man slappnar av o bara "är" med vissa!


blev lite paus o chattande mitt i bloggskrivandet.

o så får jag bli lite förbannad...på S! sluta o lägg dig för andra skitstövlar! du är en bra mamma!sträck på dig!

jag vet att det är lättare o säga till andra än o göra själv....säger jag som varit natttsvart i flera dagar o nedvärderat mig själv!

tur att vi kan hjälpas åt! o gräva o knäppa knappar!!o behöver jag en spade just nu så kan du få en spark!

älskar dig o din underbara son! som du gjort ett fantastiskt jobb med! 

sedan kan du inte säga mer nej än vad jag kan...fast vi säger ja till olika saker...har jag märkt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards