Direktlänk till inlägg 19 april 2015

ved!!

Av mamma-tilda - 19 april 2015 20:14

Jäklar vad duktig jag har varit!! Kapat o klyva ved nu i  2 dagar! Det är väl iaf typ hälften av nästa vinters mängd. M allt som svågern kört o lagt åt mig nu. Skulle komma mer! Men känner mig super duktig som kört på i 2 dagar o fått klart allt som fanns! Helt slut i kroppen nu;)


Röjt o räfsat i trädgården oxå. Fixat ute möblerna!  O diskat; ) 

o igår var jag med en kompis ut o käka.trevligt  O imorgon ska ja faktiskt gå på föreläsning av Petra Mede  .facket bjuder... o jag har faktiskt inte en aning om vad hon ska prata om... tog det mest som en trevlig kväll !  


Måste skärpa mig m vikten... gått upp lite igen...1-2 kg.måste försöka få bort nga innan glass säsongen drar igång på riktigt; );) äter för mkt .m hållit mig skapligt idag Iaf. Tror jag; ) 

Choklad  o glass sugen .... skulle åkt till bästan v ikväll m orka inte efter ved körning så tur var nog d ...annars hade risken för affären  varit stor! 


Min kära gosse lånade datorn o ominstallera. ..o nu vet han i te vad för lösenord han satte!! Så jag kommer inte in i den. Irriterad. 


Blir bok... m den är seg... får se om jag kommer inne den el jag byter bok;)


Nöjd m helgens fix! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards