Alla inlägg den 1 maj 2015

Av mamma-tilda - 1 maj 2015 10:27

känns himla skönt att ha en ledig dag!! igår var jag så trött efter sista veckans alla olika bitar att jag nästan grina på vägen hem! köpte cider o choklad.... onödigt men skit samma! var så slut! drack 1 cider o åt hälften o sedan mådde jag illa! kanske inte det smartaste valet till kvällsmat! gick o la mig sedan,kl 21!! var så jäkla trött!


satte på kaffe o gick en promenad direkt ! nu har jag faktiskt redan dammsugit lite;) provade min nya dammsugare , helt ok för 250 kr!! ska sätta på lite tvätt. funderar på vad dagen idag ska innehålla- åka på fotboll? bara ta skogen?

strosa runt? lite rabarberpaj? får se.. vad lusten hamnar på! iaf så jäkla underbart skönt o vara ledig! är så trött inombords ,mentalt! lite rastlös i kroppen m trött!! skulle kunna stirra i taket halva dagen känns det som!


ska ta beslutet med vilken vandringsryggsäck jag ska köpa! 28 l el 40l?  o vilken helg ja ska gå... tror jag går själv första gången. det var ju min tanke från start! rensa hjärnan o bara vara:) tror jag tar en tur idag på spåret vid sportstugan. solcells laddare oxå...vore ju lite jobbigt om jag gick själv o skadar mig el ngt o mobilen dör...känner mig lite "gammal" för totalt äventyr;)


måste fixa cykelhjälm oxå o stöd o lås till cykeln...känns som alla pengar kommer gå åt denna månad!

men idag blir det nog promenad inte cykel. vatten o sittunderlag;) grilla ikväll - köpte färdiga grillspett bitar igår. missade bara champinjoner o paprika! får se var jag komemr idag om jag passerar affären!


lite ruggigt väder m vad gör det??

läst ut en bok nu vi fick på gruppen om en kvinnas resa mot nyktert liv.. en del bra bitar i den. ska bläddra igenom den igen.

fortsätter styra upp mitt liv. sakta tar jag kliv framåt . det är inte lätt alla dagar. saknar min son o hoppas verkligen att det blir bra igen med dennna hjälp . jag är övertygad innerst inne att han kommer få ett "liv" . m som mamma vill jag ju att d kommer NU!  I de stunder värken o sorgen kommer över förlusten kommer tankarna på döeden åter, då vore d ju klart. känns tungt o tänka då det iaf är bättre nu än för 1,5 år sedan. m jag blir rådlös. o känner mig så svag. jag orkar inte ens ringa mitt barn! jag vet inget om hur han mår el gör nu.  hur kommer vi vidare i relationen? orkar jag finnas igen?


underställ? behövs det om jag ska vandra? hur klär jag mig?

har inga böcker hemma. orkar jag åka till kompis o hämta? vet inte ärligt. just nu skulle jag kunna "fly" från världen!


älskar mina barn. vill må gått helt igenom. inte hälften av veckan o kroppen!

livet har mkt fint o fina stunder. Hitta fokus!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards