Alla inlägg den 24 maj 2015

Av mamma-tilda - 24 maj 2015 20:50

lite ovan att ha småbarn:) m roligt m d ska ske saker...nästan hela tiden. lite annat tempo o önskningar än jag har till vardags.

vi har hunnit grilla korv, klättrat berget, gjort rabarberpaj, lekt, badat, spelat data o nu lite nedvarvning m tv:n.

jag som brukar ha lång tråkigt...o sitta still m en bk el datorn;) njuter av de små! sedan blir jag säkert trött snart.. tur d är tidigare i säng;) myser ! mina gullungar. tacksam för o kunna finnas o stötta. de betyder mkt för mig o d ger mig glädje att få finnas för dem. sakanr dock deras storebror! min älskade gosse!

håller tummarna att mamma S snart mår bättre att d får börja bli bra! önskar jag kunde ta bort allt jobbigt!!


livets vägar är som d är. o våra upplevelser vet vi inget om i förväg.


haft en kvalitetstid idag med bästa V. glass o promenad! underbart o alldeles för sällan!  n nu tar vi natt här!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards