Alla inlägg den 27 maj 2015

Av mamma-tilda - 27 maj 2015 18:55

fick ändringar ikväll o d gjorde absolut ingeting! jag är trött! känner spänningshuvudvärk/ trötthets huvudvärken komma.

ligger på lut i skallen. kanske ta en ipren,... innan d bryter ut.  kaffe ? promenad snart oxå o rensa skallen om jag orkar resa mig.... varit rätt fullt nu. tankar på min vän o hennes familj. försöker finnas o göra d jag kan hjälpa till med. stötta.


planera för resan till Sweden Rock imorgon!! skriva ut biljetter o spelschemat kanske? ska bli så jäkla skönt o åka iväg! o få njuta av massa bra musik!! 


o nu hörde min älskade gosse av sig. m så här sent orkar jag inte åka...o vill inte ha fler än han här på jobbdagar.

kl är ju redan halv 8 o tar 1 timme fram o tillbaka!  så han får komma en annan gång.


funderar på jobb! idag har jag skrivit o lämnat lappen om tjänstledigt för höstterminen! får vi se omjag får ngt annat;) o vad jag isåfall ska tacka ja till....el om d blir o hitta korta vik o leva snålt. ibland känns d lockande...  ha lediga dagar emellanåt;)


pratat m syster o nu börjar ja varva ner. varm dusch o säng strax tror jag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards