Alla inlägg den 8 maj 2015

Av mamma-tilda - 8 maj 2015 21:59

i onsdags var jag på träff om vikten...för o komma igång igen! hade då ca 8kg kvar till d jag sate upp som mål i okt!

Nu är jag på gång igen! skulle släppa d jag redan gjorde i höstas o nu räkna om från 0! känns lite sisådr... kan ju iafinte glömma att jag faktiskt gått ner drygt 13-14 kg!! m skitsamma . fick en spark att komma igång, så nu är jag igång! starten skulle hållas 2 veckor o fokusera på de! o d här första 3 dagarna har gått bra!! imorse var det faktiskt redan minus 1,5 kg!! mkt vätska så här i början iof;) m känns iaf bra o kommit under den förhatliga 5 som ental!! kretsat kring den nu i flera månader! o magen känns mindre!! räknar m dipp imorogn... m får försöka hitta styrkan i det som hänt på nga dagar! allt över 2 kg är super o kortar ju ner tiden totalt!!! o cyklat m ungarna på jobbet idag. o ikväll gått en promenad!  NÖJD!

har iaf förbättrat konditionen rejält under våren!


imorgon väntar vedkapning o barnkalas!  får bli promenad framåt kvällen!

ska provpacka i min nya ryggsäck oxå! :)

hitta mina glädjen...min vikt nedgång... sysselsättning ...förbättrad kondition... finns saker att vara nöjd med !

livet går vidare . vuxen- dax o ta ansvar för mitt liv då... tomt utan barnen!

cykellopp? klarar jag 44km??


jobb. tankar.

glädje,

känna sinnesro. hitta livet igen.

tankar på partner.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards