Alla inlägg den 15 maj 2015

Av mamma-tilda - 15 maj 2015 15:00

känner mig deprimerad o gråtfärdig. varit bra veckor. m idag kom d över mig som en blixt typ...el en stjärna som faller.

tårarna tränger på ,känner mig värdelös-  betydelselös. spelar ingen roll. livet går upp o ner. glad över resan m en god vän. visst d är jag.


känns som jag är andra valet för så många. jag är bra o ha i bakfickan när d behös ngn som fixar o ställer upp. trött på att vara bara snäll. Vad betyder jag?? en chauförr? plånbok? ngn att gråta hos? vem bryr sig om mig för min skull? finns jag?

varför bryr jag mig o känner mig sårad? vet att fb finns behöver vi annan kommunikation? att bli frågad efter? att de man tror är sina närmaste ngn gång kan ringa bara för o säga hej? el vill du ses? gör jag det? inte så ofta ...jag kommunicerar mest nu i skrift m känns som d är jag oftast som tar kontakt. jag orkar inte. ska bli eremit kankse`? hur länge skulle d dröja innan ngn frågar efter en??


träffat sonen kort stund. han får låna min dator lite o fick lite matrester. han tar iaf kontakt m mig;) o den enda som orkade ringa igår o säga grattis!! dumt o gräva neråt m just nu är jag ledsen!!! o känner mig helt jävla betydelselös!


stänga av omvärlden? dra till skogs?

hatar o må så här o gråta.

saknaden. ensamheten.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards