Alla inlägg den 3 maj 2015

Av mamma-tilda - 3 maj 2015 10:46

igår blev d nattsudd! m gamla vänner från skoltiden..2 av dem hade jag inte umgåtts/ träffat sedan vi slutade skolan.

var rätt trevligt! m börjar bli för gammal o vara vaken till 02,30! tack bästa V för du körde mig sista biten hem! skönt o få vakna hemma! ska hämta hem bilen idag som jag lämnade hos lillebror igår!får se om jag behöver följa m o köra ett sto till hingsten el om syster hinner innan jobbet. hade ju tänkt cykla o hämta bilen!:) nackdelen m o bo ute på landet...behöver bil! tänkt hinna iväg o käka glass idag oxå! lyxa lite!


o vi måste väl snart besluta hur vi ska bo på Sweden Rock! o igår satt vi o surra m lite ungdomar o trot el ej men rätt som d är säger den ena Judas Priest! :) lilla pojk;) Kompisen börjar surra husvagn! jajaj d går välo fixa...om d finns platser kvar...på ngn skapligt nära! jag är bara glad att få åka:) sedan är det klart 3 nätter ska ju sovas....o som sagt börjar bli lite gammal!!


avsluta fm kaffe o ta mig ut kanske i solen en stund .vakna skapligt tidigt m känner mig nu som jag skulle kunna sova fm;)


lite sällskap hade varit trevligt..börjar känna lite sug efter det! vuxet alltså...barnen saknar jag ju alltid!! mer el mindre....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards