Alla inlägg den 20 maj 2015

Av mamma-tilda - 20 maj 2015 21:28

att jobba med feber o förkylning o gå på ipren...ingen höjdare m d gick. lite piggare i kväll! m nu kommer snorigheten.

hade ju tänkt gå en etapp på bergslagsleden i helgen m d skiter sig nog.... försvinner inte detta orkar jag inte gå 24 km även om d blir på 2 dagar! får fndera på ngt annat i helgen. vill komma igång o cykla oxå.. o vikten! m känns som 1 steg fram o 2 bak vad gäller motion o ätande... nästa vecka senast nu på sön blir d start m soppor igen... ner till 81 innan Sweden Rock! är målet nu!! 2 veckor dit! ska bli så jäkla gött! hoppas vi kan få låna stuga! ananrs sover vi i bilen...troligen.d fixar vi 3 nätter;) alternativt åker vi sista natten till dottern - jag kan vara nykter då!


sedan blir d 3 helger på raken borta! d kommer bli tufft... jag som är en hemmatyp! ur ska detta gå;);)


kvällarna försvinner iväg känns d som. fullt upp på ngt vis. fast mkt tid går åt o bara vara halvdöd efter jobbet..

hinner /orkar/tar mig för sällan för o träffa vänner!! o ändå känner jag mig ensam o saknar barnen!


m nu sticker klockan iväg o d är läggdax för tant . i med ipren o under täcket!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards