Alla inlägg den 14 maj 2015

Av mamma-tilda - 14 maj 2015 14:17

idag fyller jag 45 år! hade från början tänkt ha ett "halvvägs" till döden kalas....m orka inte.

Baka iaf lite bullar o kakor igår. lagt i påsar till sonen o dottern;) syrran fick nga bullar oxå!

o nga i frysen- har inte bjudit in till kalas så får väl ikväll lägga ner d mesta  i frysen.. fuskar idag o imorgon lär d bli tufft o komma igång igen! m 5 kg till ska bort så är väl bara o bita ihop nga veckor....


tog cykeln idag för o käka glass... vägen över skogen var mjuk/ blöt jäklar vad tungt d gick! o banvallen hem var det motvind på...så d 3 milen känns i benen!! m hel nöjd med att orka o att jag köpte mig en cykel i egen födelsedagspresent!! o glassen är såå good!

 
eftersom jag ätit nu lite igår o så idag har kroppen fyllt på m o binda vätska...o släpper el ngt .kissnödig!!


min älskade son är den som har ringt o sagt grattis! min älskade unge, trots allt vi gått igenom så betyder vi så enormt mkt för varandra! Navelsträngen är så gott som avklippt...m kärleken kommer alltid finnas kvar! Annars nu för tiden får man ju alla gratulationer via fb:) på ett sätt gör ju d att man får desto fler... m då får man värdera de som säger öga mot öga el ringer de betyder att ngn brytt sig tillräckligt föro lägga nga minuter på mig!! känns ok att fylla 45år! o att må rätt bra! livet känns stabilare.skulle kanske frågat sonen om han ville komma? m ja o syster sonen ska åka på bio o d fråga jag iaf om han ville m på:) ska göra rabarberpaj till han oxå...


Nu ska jag ju bara ta tag i o söka jobb oxå;)

slå på värmen igen..fryser!iskall om händerna! börjar längta till sommarvärmen! kunna ha dörren öppen. var iaf fint på fm - käka frukosten ute!! m börjat blåsa nu.  

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards