Alla inlägg den 31 maj 2015

Av mamma-tilda - 31 maj 2015 20:28

mammas stora pojke skickade redan i natt grattis på mors dag! o vi fick faktiskt till en "date"  o fika på em. efter han jobbat! var ett tag sedan vi sågs så lite laddat m vi klarade oss bra! jag jobbar på o vara "tyst"!


han har iaf lite mer ordning på livet, o jobbar nu. m mammas oro finns ju där ! den kommer väl alltid finans mer el mindre m jag jobbar på att hålla den i schack! försöka prata "vardag" ! jag älskar dig min gubbe!!

på onsdag får jag äntligen se min älskade dotter! en kväll o morgon iaf, innan vi åker vidare för sweden rock!! ska bli så jäkla kul! o få uppleva o strosa runt o höra massa bra musik o snacka "skit" med alla möjliga! måste bara handla lite...


igår funderade jag på att säga upp bekantskapen med en vän,, de hade biljetter till metallsvenskan häri örebro o går int eför d regnar! fick veta så sent så du orkade jag inte stressa iväg! förbannade skit! hade gärna åkt om jag vetat tidigare!


kära S lite bättre o hemma igen ! skönt, ångrar nu att jag inte åkte dit idag.var lite jobbigt ikväll. m ville inte störa när jag inget hört idag !

är lite rastlös m nu känns kl för mkt för o åka ngntans..blir  o krypa ner m en bok.

var förbi mamma o pappa idag en sväng oxå! nöjd över det. jag är dålig på att stanna o ändå åker jag förbi nästan varje dag...


magkänsla imorogn!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards