Alla inlägg den 9 maj 2015

Av mamma-tilda - 9 maj 2015 20:43

har jobbat under nästan halva dagen här hemma m vedkapning. o sedan 3 årskalas!

nu har jag tråkigt! försent för bio... o orkar inte åka ngnstans... känner mig inte social fast tråkigt o vara själv.

ska ju inte äta ngt helelr så ska inte trösta mig m ngt ätbart...klarat nästan 3 dagar -2kg!! typ 6 kg kvar!!till mitt mål!!


provpacka sovsäcken i ryggan..blir kankse lite liten..ska prova m ett ombyte o lite flaskor annars är d lika bra o byta direkt.. kolla vädret o hämtning  om jag ev ska gå ons kväll till to dag! har lust!


lite ved kvar o klyva sedan är d bara o få in det i boden som är kvar...m d är ju ingen brådska ska väl ha ngt o göra på sem;);)

kan man gå o lägga sig kl 21 en lördag?? nästan så jag skickar till jobbarkompisen om henns vän hon föreslog en date med...

rastlös m seg o utråkad. o ingen bok o ingen tv inkopplad... orkar inte leta. o vet inte om jag orkar leta film heller... kan ju kolla dvd i datorn,

  läser väl tidningen istället ...


sköt om er ! o vårda era nära o kära!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards