Alla inlägg den 13 maj 2015

Av mamma-tilda - 13 maj 2015 20:30

haft en bra dag idag! var faktiskt roligt o jobba. roligt på riktigt!! o veckan känns bra!


gått ner 3 kg m 1 rök väl ikväll...bakat bullar o jäklar vad goda d blev! bästa baket på länge! ska nog fortsätta baka på havremjölk o flytande margarin....fördelat bullarna;) 2 påsar var till barnen o 2 till syster 2 kvar uppe o 2 i frysen! får se om d är ngn som vill ha födelsefika imorgn..inte sagt till. ska cykla o käka glass som present... o så bio på kvällen.

hade tänkt fira egentligen o bjud apå kalas...m sparar d ! skitsamma . varit så mkt nu ett tag igen. skyller på d iaf.. m nu finns d lite bullar o kakaor om gn behagar dyka upp här;) inte så mkt o fira o mina presenter har jag ju köpt i flera månader nu... o dyra har d blivit iår;) jag lever igen iaf!! o d får väl kosta då...


vet inte om jag orkar gå ut o gå... skulle behöva efter bullarna..kommer få ont  magen!bara soppa i 1 vecka o så nu massa bullar...svårt o ta 1 bara när d blev så goda;) får ta tag i vikten imorgon em/ kväll igen!4-5 kg kvar ska jag väl kunna bita ihop o fixa! målet är skolavslutningen...


trodde jag skulle få hem gossen ikväll m han ångra sig sedan . sakanr han, m ärinte bara en plånbok längre. han är välkommen o jobba  komma när han vill. m jag tänker inte tjata el så....


köpt mig lite blommor för presentcheckar idag!

ledig imorgon o födelsedag!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards