Alla inlägg den 26 maj 2015

Av mamma-tilda - 26 maj 2015 21:30

fick lite stresspåslag idag ! bokat en interjuv o tagit ledigt mitt på dagen...presis innan jag ska åka upptäcker jag att jag har en idrottslektion till!!! som jag helt glömt...bra att jag kan mitt schema.. blev o kasta sig på mobilen o få tag i den rektorn fick skjuta på d ca 25 min.. stresssa förbi soc sen o lämna brev åt sonen o så vidare.! pulsen var rätt rejäl...o interjuven blev väl si så där.. m stresspåslag! m kändes som ett bra ställe. trevligt o kändes lite "hemma" direkt. får vi se vad de säger .. om d blir ngt av det.


tillbaka till jobbet o missat vad en förälder sa om ledighet..så ringa pappan o kasta mig i bilen o hämta tillbaka flickan til fritids...var bara igår!  stresspåslag 2!! sedan kissa o börja varva ner!! tog en stund! .

efter jobbet in till sjukhuset o hälsa på min kära S en stund. skönt o få se henne o krama om henne.  hem o landa...tvätta o kolla hästarna! pratat i tele... o kollat vad jag ska hjälpa till m imorgon. väcka tonåring, köra 5 åring till tandläkaren. släppa ut hund... o sedan framåt kvällen fortsätta till nästa jobb...


to kväll ska jag träffa Lollo o göra upp om vår helg! längtar!! ska bli roligt !

ev fr ta barnen till lö! avlasta pappan.

söndag ska jag iaf inte göra ngt!!! bara vara !


fundera på vad för jobb o vilka möjlogheter jag har . om jag blir erbjuden ngt... ananrs får jag väl timvicka o hanka mig fram.:)


nej fösöka masa mig i säng! mkt i huvudet nu...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards