Alla inlägg den 12 maj 2015

Av mamma-tilda - 12 maj 2015 21:08

varit regn nu i nga dagar. ja inte hela tiden m nästan typ. iaf lite skönt i luften. Idag har vi varit ute på jobbet hela em,.. i spöregn typ! nya jobbarkläderna höll rätt bra. m d var på håret på slutet! vi firade fritdshemmensdag så barnen (de flesta iaf) höll humöret på topp! m blött blev det!!


åkte o gick ppå min "grupp" ikväll o d kändes bra. gillar de som är där! m nu börjar jag känna att jag faktiskt kommit en bra bit fram o vågar tro på min framtid! en del saker är så klart jobbiga o väcker olika känslor. m jag känner riktig glädje över saker o gör saker nu för min skull! orkar inte just nu m o prata m sonen o där har jag kännt skuld. m att få säga d högt o få synvinklar på d var skönt.han funkar ju bätter m jag är trött... elngt. sorg.


skjuter upp min vandring m övernattning, ska regna på dagen imorogn... o vet inte än om syster jobbar. känns så där o gå i blöta marker o kall natt väntar ,skulle kunna sjunka till 3 grader...jag har ingen stess utan hinner gå! kan ta d nästa helg kankse;)


klarat soppor nu i princip helt sedan i onsdags... imorse -2,7 kg!! vilket då innebär ca 5 kg kvar!!! sugen på ost el ngt.. m tog nga futtiga hallon igår o ikväll typ 7-8 st;) onödigt ,iof! 99.7 % har jag klarat iaf! o på tors blir d nog fusk... fira min födelsedag m ngt! tänkte jag! . iaf super nöjd m veckan!! får se imorgon hur mkt d blivit på 7 dagar:)  han trodd eju ca 2 kg / vecka.... så allt över får väl vara super bra! även om jag vill vara i mål nu!

o vill ha klarat typ 4kg;);) m är nöjd! m första veckan. gått ganska bra,lite jobbigt mentalt.

fick hem nya träningsbyxorna o köpte storlek L o de passade bra!! känslan att slippa xl är rätt ok oxå!!

o när siffrorna ändras på bmi o nya entalssiffror på vågen!



livet går vidare. resa bokad över midsommar!!  gött ska d bli !!

tur jag har kompis som ser til att vi komer iväg...jag velar ju bara!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards