Alla inlägg den 1 april 2013

Av mamma-tilda - 1 april 2013 16:48

har gjort ngt i ryggen...skitont. känns inget så länge jag är still..går skapligt o gå sakta oxå m inte böja sig el lyfta!

jag hatar verkligen att ha ont i ryggen!har bara prata m syrran efter de kommit hem o hjälpt till att hålla i hästarna när hon tvättade...ja fick in min tvätt oxå. men annars har jag bara suttit! kollat lite resor, båtresor o lite flyg ..m då fick jag byta dator så har inte kollat ngt mer! lite sugen att åka bort en helg...är ju en del tävlingar nu under april /maj så inte så mkt lediga helger...jajaj är väl bra om jag hinner spara ihop lite...funderar på en resa i höst! tänkte sept m det blir nog för tidigt...får kolla okt / nov. har ju egentligen tänkt mest o dra på en sista minuten..blir ju billigast!


köpa skor nu oxå..tenniskor ska väl inte bli för dyrt;) jag hatar o handla dyrt! snål oxe som jag är!tänkte den där prinsen kunde dyka upp snart o betala lite grann! men han håller sig undan...o V påstår att han inte dyker upp på hårdrockskonserter...varför inte? prinsar kan väl finnas överallt??jag kan ju inte "vanlig dans" så kan ju inte gå på sånt;)

jag får överleva så länge...har ju mina gullungar iaf! även om de kostar mer än de betalar;) m vad är pengar när vi kommer till himmlen??o det barnen ger i glädje kan inga pengar i världen ersätta! att få en liten puss el bara ett leende från en liten är värt mest!!men visst att bli ekonomiskt oberoende skulle väl vara skönt!slippa tänka ...bara kunna fixa när det behövs o få ge!nu ska jag till o börja med ge S ...jag har ju som sagt tydligen förlorat..hon är ju på väg mot anorexi så...jag har bara att acceptera!mina kilon har ju knappt börjat röra på sig...

o ngn större risk att jag blir så där eländigt mager är det väl inte....m ska iaf ha bort en del av det som är alldeles för mkt!


börjar längt till lö! då ska jag ut o roa mig...får bara inte längta för mkt...för då blir det väl värdelöst! o de 2 jag helst går  ut m ska på andra kalas,,..30 o 40års..har kollat m lite olika i värsta fall får jag väl hänga på lillebror dit..inte kul att gå helt själv..sen klarar jag mig väl där;)får se om jag lyckas lura med V...hon är ju inte så pigg på hårdrock.(har bara sagt live band)...får hålla tummarna att Anna hänger på:)kom på o kolll m L oxå vi har ju planerat flera ggr att gå ut! m det blir som det blir.! jag går iaf! även om en del vänner är sega i min ålder;) V har barnen...skit. roligast av allt om hon är med!!

tydligen första april idag oxå!skönt att d är på en röd dag...brukar bli lite jobbigt på jobbet en sån dag!efter lunch annars när alla ungar har fattat att de ska luras o skämten börjar upprepas!fast lite tråkigt att inte få lura kollegor:)

fick svar nu L hänger nog på på lör!skit...tills hon såg vilken musik..jajja vi får se..lockade  m bra ragg;)o att var kvällen slutar vet man ju aldrig...


nu snarkar katten!

ska stänga ner nu tro jag...lite irriterad nu! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards