Alla inlägg den 7 april 2013

Av mamma-tilda - 7 april 2013 19:50

helgen har för ovanlighets skull tillbringats mestadels borta.

började med after work i fredags o övernattning hos jobbarkompis.

hem o fixade o så packa om för galej... lämnade bort hunden o lånade lillebrors lägenhet.

jag har knappt lämnat stugan på helgtid under flera månader o så nu 2 kvällar irad:)


gårdagskvällen började med slö o mys innan kompisen dök upp. det är en nyare kompis så vi var nog

båda lite osäkra hur kvällen skulle bli .....första gången vi ses utan vår gemensamma vän. men vi gillar båda hårdrock o har 

pratat om att gå på grejer ihop o nu var det alltså dax! jag var ju mest glad att hon hängde på...lillebror o hans vänner är jättetrevliga...m min dotters "fd bästa vän" är ihop med en kille  i umgänget..o det känns väl lite si sådär...

jajja skitsamma vi var där för o "röja" lite grann;) blev en kanonkväll! billig öl o banden gjorde bra ifrån sig. A anser sig lite feg o avvaktande så det var ju bara o fåna loss o köra igång henne;) så kul hade vi!!var ju där mest för o få röja till lite hårdrock o "spanandet" o inviter fick bli prio 2...o åldersspannet var väl inte helt i min smak..visst fanns en o annan raring;) m det fick avstå till en annan gång...den jag hade hoppats se var tydligen hemma o jobba..så kan d gå!

det kommer fler helger o fester!vi avvek oxå efter vägen när vi var på väg till efterfesten...tackade för oss...


är lite orolig el ja vet inte vad jag kan göra el ska fundera på. lite tufft. jag vet att jag inte kan så mkt nu..men gillar inte läget riktigt.o ja vet att mitt liv måste rulla.


ja nu brinner brasan o värmen börjar stiga...satt o småfrös lite men d är väl för ja börjar bli trött..tant är inte van att festa till o vara i säng halv 4...o fred blev ju närmare halv 3-3 oxå:)jäkla skönt iaf att dricka lagom o inte vakna bakis!!ngn fördel m o vara "gammal";)hade tänkt kolla dumburken nu...m hittar inte dosan till boxern o den går inte starta utan dosa...idiotiskt. jaja skitsamma har den inte varit igång sedan i tisdags så...får den väl slippa nu oxå då.

kolla film i datan då kankse o slöa lite ...känns lite tidigt o sova;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards