Alla inlägg den 13 april 2013

Av mamma-tilda - 13 april 2013 10:43

jag vaknade men ville bara inte gå upp...kollade klockan o insåg att jag inte behövde gå upp!! slumrade o bara log o njöt!

så jäkla skönt med ledig dag!!älskar mitt jobb för det mesta men är lite sliten efter veckan...så njuter av lördagen idag!


ska ut o fixa hästar o lite stalljobb då syster är iväg o jobbar åt klubben på en tävling!gett dem fm hö.

startat en tvätt oxå. ska försöka städa lite idag med. hade tänkte städa rejält m blir nog inte så...ska ju bort nästa vecka o   helgen så...skulle varit skönt att fått storstäda! m orkar nog inte...får se vad det blir.


nu är det iaf kaffe o massagestolen:) ska väl snart ut o börja med hästjobbet.

kalas  på em blir det nog istället för fotbollen som det känns nu! barnvakt ikväll-natt sen.blir o mysa lite då!

lutar åt relaxen imorgon...får stå för en vad förlust...inget jag gillar men nu är det bara o bita i det sura äpplet,för jag ledde o så sket jag i det o nu har jag förlorat jävligt stort!!!så då fick gumman boka då...chattade m henne samtidigt nu. då blir det relaxen imorgon, leta fram baddräkten då...sen har jag bara en penga skuld till lillebror o så är jag skuldfri!el jag iaf till vänner...

för har precis fixat lotto bet till syster...

hoppas alla barnen mår bra! 

fast att förlora gör inte så mkt längre...tror faktiskt jag börjar bli vuxen- el gammal åtminstone!inte illa vid snart 43 år!!

o just nu känns det ok att sitta själv oxå...med utflugna barn! jag har gjort mitt på ngt vis...fast visst saknar jag gossen emellanåt;) el småbarnsåren o alla skjutsar osv....alla träningar ...

el så saknara jag det mest för saknades skull idag vet jag faktiskt inte...o det går ju inte o backa o göra ngt annorlunda. bara acceptera det förflutan o försöak orka se framåt!fast kommer tankar på vad jag skulle gjort annorlunda ibland....


nej detta duger inte ! byta om o sätta fart! jobba m kroppen istället för o sitta här o börja tänka....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards