Alla inlägg den 14 april 2013

Av mamma-tilda - 14 april 2013 20:18

fm gick fort med 2 små barn...lite stressigt nästan då jag skulle lämna dem o vi skulle vara inne på relaxen kl 13.00

i bilen kom huvudvärken...gissar att den berodde på kaffebrist o lite dåligt med sömn. var inte optimalt att ligga emelllan barnen... varit vaken varannan timme...typ! när den lille snurrat o talat,grejat har jag vaknat men inte han!

måste ju ändå säga att snällare barn o sova tror jag knappt finns...22.30 ca till  9,00! med välling visserligen 2,5 gång under natten.men sen är ju inte jag van med barn som sover o pratar o snurrar i sängen...det är ju rätt många år sen nu som mina gjorde det;)


men jag överlever! får sova mer i natt:) o känslan att veta att mamman o pappan fått sova o rå om varandra räcker långt!

de stunderna värderade iaf jag högt som småbarnsförälder! att för ovanligeheten  få sova ut!


dock har huvudvärken inte släppt!tryckt i mig kaffe sen jag kom hem nu ska jag fylla på med tabletter!


varit inne som sagt på relaxen under em ! det var jäkligt skönt att bara vara o inte göra ngt speciellt!prata,simma,bubbla,basta ,vila ,sola o käka lite! nästa gång ska jag dock inte ha huvudvärk! för de kostade bara 100kr / huvud under sön....tot blev det 250 kr idag per person! så blir fler besök...helt ok för en nöjesdag!dock var jag lite seg pga av huvudvärken...men det funkade o tabletterna hade nog hjälpt lite iaf, för nu känner jag hur den ökar igen. men märktes jag inte har simmat på länge...fy tusan vad segt det gick de första 200m.,sen tog vi en sväng till då gick det lättare.jag är ju dålig att simma o har dålig kondis nu...rört mig alldeles för lite pga min stortå..så d var segt!måste nog komma igång igen nu. dax o köpa min cykel!

men skönt ! o känns som en bra helg.barnvakt,relax o stallfix... hann ju städa o tvätta igår oxå. o vikt in tvätten idag o diskat upp allt! så blir bara o diska sista imorgon kväll o så åka tisd med gott samvete!!


sonen fick lite mat idag..hämta en räkning som skulle till soc jag passerar ju så lovat lämna den! verkar som hans rättegång är under tis el onsd. han tycker d är lite jobbigt så vill inte helst mamma ska veta...m pratade mer idag iaf!

m sen gäller det ju att "sista" cellerna el poletterna nu ramlar ner! o han kan gå vidare! han vet ju själv vad han gjort ...o jag hoppas ´han kan få hjälp att se tillbaka var det gick snett denna gång o hantera det!tack o lov är det inte lika illa som förra omgången så håller tummar o ber dig gud att ge han styrka nu att växa o orka klara sitt liv framåt!!


hoppas min gosse haft en bra helg oxå....tänker på han o saknar han ...mitt <3 barn. som inte är så mkt barn längre;)


läggdax nu för tanten här,blir tidig kväll!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards