Alla inlägg den 27 april 2013

Av mamma-tilda - 27 april 2013 20:37

jag känner mig trött nu. hel dag på tävling..varit lugnt men många timmar igång.så funderar på att stänga av ikväll!hela mig....

tävlingen har gått bra! o fixat allt i datorn! helt otroligt! hoppas jag bara resultaten gick iväg som d skulle...blev 3 in till förbundet:) så d lär väl bli galna!o syster godkänd ritt! tur med vädret oxå! lite små små dugg men bara kort!


o så allt annat som varit under veckan.o så mentalt strunta i sonen...vad han gör under helgen.

har tankar på min andra gosse oxå.hoppas han är ok. har inte pratat med han nu på nga dagar. vill inte "störa" när han haft så mkt han oxå. smsat lite bara.han vet var jag finns! o just nu är en tid när jag måste backa lite.jag klarar det även om jag saknar han så in i tusan mycket!men jag har ju haft fullt upp jag oxå...så en del egen tid just nu har varit välbehövlig...så jag försöker tänka så...blir saknaden lättare att hantera!:)


o så korkat att byta telenr...ja ja jag får väl hoppas att han fattar att jag inte är intresserad av ngt umgänge..prata kan ja om han pratar ordentligt.o vara vän inget annat!massa machosnack osv är jag inte intresserad av...31 år o ett förflutet...inte min stil..m alla har rätt till en ny chans. men jag är absolut inte intresserad av ens vänskap om d låter som om det inte är klart m de förra "livet". o tro att jag skulle falla för massa sånt snack,,nej tack!ut o leta på ngn blåst tjej!o jag tänker inte vara "bara snäll"!jag är för gammal för det ...o det har jag redan sagt...


o varför funkar inte spotify?? står offline m jag har ju nät! blir irriterad!jävla skit.

o varit onyttig...tog mc drive på hemvägen o så smågodis...m det gav jag bort nu ..de som var kvar! mår illa...fast jag inte ätit mycket.. blev samma sist jag köpte godis..o åt lite under tävlingen med idag.nya ryck nu då...varit nere nu under 90kg så d första 5 kg är borta el var i går..imorgon vet man ju aldrig:) o då har jag ätit allt i veckan!

de första 4 i hösta gick ju fort o så gick ja upp 2-3 igen o så har det gått sakta neråt igen...segt m de kommer ju inte igen lika enkelt ..får trösta mig med det! börjat kolla runt efter cyklar med nu. ska köpa mig en o komma igång o cykla.

tur jag är gammal...får man sova när man vill...snart läggdax fast det är lördag!upptäckt att en del helger blir tidigare i säng än vardagar!


på återseende



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards