Alla inlägg den 11 april 2013

Av mamma-tilda - 11 april 2013 21:21

började frysa på em..nu sitter jag o nyser.trycka i ipren kanske.ta en varm dusch...o sova.

satte på den andra dumburken..gossen hittade ju dosan under soffan:) 


berättade för chefen idag att d är lite jobbigt privat o att jag inte vet vad som kommer bli. el hur jag kommer må...

så nu kan jag var låg...utan att behöva be om ursäkt;)skämt o sido.jag har lärt mig att d är bättre att förekomma o informera.då blir det minst jobbigt om det blir "jobbigt".o hon sa att jag skulle säga till om jag behövde avlastas el om d var ngt!så skönt.


barnvakt på lö kväll-natt...ojoj hur ska tant klara det?? är ju gammal o sliten;);)blir o sova länge lö fm o ladda batterier...

måste ju hinna städa oxå;) ska fixa hästarna innan..o om jag orkar tänkte jag åka på fotboll...o kalas.

småbarn måste ju ha mat oxå...hm...handla alltså.


var på återkopplingsmöte i dag för gossens tid hos mig..o det gick ju så bra! bara o säga att d funkar o att vi kör samma iaf till sommarens start:)o så beslutar vi då. kändes lite konstigt att vi bestämmer...skulle man vara ute efter pengar så vore det enkelt att bara "köra på" o låtsas som inget...de borde väl göra en behovsbedömning..el så är det så ovanligt att en 15åring vill åka iväg att de tycker det då finns ett behov? men jag tackar o tar emot!! älskar den gossen...o fick jag bestämma skulle vi utöka;) nej då ska vara hans vilja o behov inte mitt....


sängen kallar!!tror inte jag kollar ngn feber....har ingen betydelse..men är ju komiskt att man kan frysa o svettas samtidigt..o hetta i ansiktet...

sov gott alla vakna i cybern!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards