Alla inlägg den 6 april 2013

Av mamma-tilda - 6 april 2013 15:53

after work igår m arbetskamrater .trevligt o med skratt o massa prat!var lugnt men sov över o kom hem på fm.

slöat lite o så fixat för hästarna. tvättat fiddyn o kollat vad som ev behövs för o få ordning på den. ska kolla priser om 

det är ngn idee el köpa en annan!


fått en vit hund igen:) hon ska ju få åka till sin bästa vän Lucas ikväll o sova över! jag ska bort igen...så var väl bäst att tvätta henne.

här gör man inget på nästan ett halvår o så kommer 2 kvällar på raken! ska låna lillebrors lägenhet i stan! skönt slippa ta sig hem i natt o så slöa imorgn fm!!kankse hinner med en stadspromenad oxå..vet ju inte om jag skulle vilja bo i stan m skönt att jag kunde låna idag!snart plocka ihop lite ombyte då...men vet i sjutton vad jag ska ha på överkroppen...har dåligt m såna kläder! jaja d löser sig är ju ingen märkvärdighet o räknar väl inte helt m o hitta prinsen el o andra sidan så är det väl lika bra prinsen  ser vad han får på en gång:)o min "gamla" nitbälten är ju borta så de kan ju inte lyfta totalen;);)

jag är ju tant numera så spelar väl inte ngn större roll....

packar ner lite o så får d bli som det blir:)ska bara slöa lite till...får väl ta m datan oxå så jag kan "peppa " m lite musik:)


nej nu får d vara bra. ska surfa lite annat nu!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards