Alla inlägg den 4 april 2013

Av mamma-tilda - 4 april 2013 21:02

efter mina 2 senaste dagar o allt som hänt o det jag fick ur mig igår så har dagen i dag varit ok. ändå.

kunde sova inatt . vaknade av känslan att jag varit ned klubbad....spänningar kom dock rätt fort. 

m tog det lugnt o  1 ipren på jobbet så släppte det...

rätt nöjd med dagen! o så kom min älskade gosse förbi en sväng. d var trevligt saknar skrutten!!. o 2 gammal elever oxå..kompisar. fick vi småprata om livet o framtid ,skola ,jobb mm.det märks behovet av vuxenprat!!o är roligt o få tillfällen med dem fast d inte är så ofta d kommer till gamla "fröken"


har röjt på jobbet under dagen..o så har vi både hunnit med slöjd o bak på fritids! o vårens första ute fika!

varit i väg o handlat skor! hittade bra o billiga!.hittade ett par till gossen oxå. får vi hoppas de passar i strl o modell!

slösa lite pengar på byxor o nga tröjor,en bh oxå.så efter helgen är det väl tomt på kontot;)


ska iväg både fr o lö så ska väl plocka ihop ombyte...imorgon ska vi ha after woork m jobbet så hinner inte hem emellan!

lö blir lite annat:) ut o lyssna på lite musik o dricka öl;)ska kolla tiden för lö..skulle behöva släppa ut hästar ev...innan jag åker , imorgon får d ordna sig...svågern el så får syster släppa ut innan hon åker jobbet...el smsa min andra syster kankse??

lilla syster jobbar nämligen fr o lö kväll! så lite krock...ska bestämma mig om jag ska sova  borta el ta mig hemåt...


ska kolla min krediter oxå..har bliivt beviljad på ett ställe o lösa alla andra ..blir det bara en avbet. rätt bra..behöver ju städa upp ekonomin...m måste fundera lite o kolla hur dagens bet ser ut o vad det skulle bli...besluta + o -!!


skulle behöva röja lite igen! blir galen...blir nog bara snabbt o plocka av borden...el inte alls...

undrar om jag orkar packa imorgon bitti?? känns segt nu...

ska knäcka lite rygg imorgon bitti...är faktiskt nästan helt bra!m känner den jävla tån igen..slog i lite igår...o idag kom en räkning från fraktur...hm kostade visst fast jag blev ditskickad...jaja är väl bara o bet o se glad ut...


skit trött nu..ska kanske fundera på sängen el bara sitta här!läsa lite...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards