Alla inlägg den 10 april 2013

Av mamma-tilda - 10 april 2013 21:57

blandra dagar nu hejvilt känns det som.

bra o dåliga ,glada o jobbiga. sorg o glädje.fullt upp till tomhet.


helgen var bra, måndagen blandad,tisdagen blev bra. onsdagen fullt upp hela dagen !men en bra dag.

jag "lever" lite på tisdagskvällens lugn o mys med gossen. fast jag förlorade i monopol! men vi spelade i nästan 4 timmar o hade en kanonfin kväll ihop!o morgonen gick bra. vi har fått in lite rutin o för det mesta nu är det lugnt ...m visst händer att jag får bli galen ibland;)

sonen är det blandat med. han bad om ursäkt igår !! men vet inte riktigt vad som kommer bli...jobigt. m försöker fokusera på att det blir bra.att han kommer få hjälp o ta emot hjälp. m visst jag kommer bryta ihop fler ggr!


dottern trassel m telefon bolaget 3,, så jävla arg! jag kommer nu inte rekommendera 3 till ngn vän!! så fult att låna ut en telefon o sen påstå att den är repig o att hon nu har ett abbonemang!!


varit iväg ikväll o fått genomgång av data tävlingsprogrammet! nu är det bara o köra....;);) allt är glasklart! nej då m det mesta visste jag o det ska nog funka nu!!

hemma sent o sitter o fryser...har nästan ingen ved o känns onödigt att elda nu ska ju sova strax

har möte på jobbet imorgon...hade ju sagt till gossen att vi kunde fixa synkollen för körkortet...hm..skit oxå att man är senil!får försöka hinna på dagen...el be om uppskov till fre;)


n krypa ner nu då...orka upp imorgon

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards