Alla inlägg den 12 april 2013

Av mamma-tilda - 12 april 2013 18:55

ikväll tänker jag bara vara! slöa o inget göra.njuta!!...har fixat käk men ngt mer blir det inte.ja ev sätta på tevatten...

o byta ljus möjligen:) lyxar(fuskar) med lite chilinötter.vikten går faktiskt sakta neråt men vet ju att det oftast är bättre 

det går sakta .så det är ok att "fuska" lite... blir inte lika känsligt då vid "fusk"om det går sakta....funderar på om jag ska köra hårt nästa vecka i Trollhättan.försöka hålla mig mestadels till pulver...har inte riktigt tagit beslutet än,måste ju kunna tänka.....hinna gå promenader på kvällen el ja det vet jag inte vad jag hinner...kommer ner sent tisdag o onsd kväll ska vi ju ha lektion sent.


varit en del denna vecka så nu njuter jag faktiskt av min ensamhet, uppkrupen i soffan:)är trött!lite seg i skallen..

känns som det är helt ok att vara själv o bara vara!har ju datorn igång ,men funderar starkt på att stänga av den o mobilen ikväll. kommer ju på mig själv med att vara uppkopplad lite för mkt ibland....en film o säng känns helt ok!läsa vet jag inte om jag orkar....inte läst på evigheter känns det som. har ingen lust för tillfället.


eldar upp min sista ved ikväll...får åka o kolla imorgon efter värmeloggs...regnar ju nu annars finns det ju lite "skräp" vid klyven o torra pinnar i skogen....ska kolla lite annonser oxå på ved.blev dyr el räkning för mars!nästan 800 kr mer än för februari! så kallt har det ju varit. blir förmodligen billigare o köpa lite ved!oj vad många som säljer ved...men när man aldrig betalat för ved känns det dyrt;) jag är ju lite snål....


kollat lite annonser nu.nu börjar jag fundera på att bada...hm jag har  ju inget badkar...o har ingen lust att åka! ska ju bara vara hemma! hemma är bäst:)


kommer lite olika tankar...nu! om kärlek ,vänner ,barnen,livet,semestern,jobbet, pengar,ja allt möjligt liksom ploppar...dax o stänga av...glad över att ha flera riktigt bra vänner!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards