Alla inlägg den 4 januari 2013

Av mamma-tilda - 4 januari 2013 22:34

japp ! så är det ,alla har vi våra hemligheter.


en del roliga andra spännade o en del .....ja just det ..en del hemlisar.;)


jag har nga stycken jag som alla andra! fast inte så många....m en del.

just nu är den största hemlisen.....ja just det ja!hm min ena hemlis är en stor kärlek...m vi har ju nästa liv på oss!

förhoppningsvis....

i detta liv får jag väl nöja mig andra....o de hemlisarna avslöjar jag inte;) men snart så kan det vara dax för kaffe iaf....


roligt m lite hemlisar....


puss o kram med er därute!

Av mamma-tilda - 4 januari 2013 19:02

skönt m helg igen! varit kul o jobba lite m skönt o få sova imorgon...på bara 2 dagar har jag ju märkt hur morgonslö jag blivit! sovit länge o segat m kaffe på fm-dagarna.men behöver väl igång o jobba...o komma upp;)el?? jaja behöver heltiden så...


håller på o laddar för skoljobb! blir nog o starta på måndag....el sätta fart m inlämningsuppgiften...


har lugnt o skönt nu i stugan. ungdomarna gick in i grannhuset för o kolla tv!hur kommer det sig att flickor är fnittriga o "jobbigare" än pojkar?? gossen har flickvännen med sig...o  jag har redan kommit på mig att "sucka" när jag hör på håll...hur hon o kompisar låter i tele...antingen är jag ovan numera m tonårsflickor..el så är hon fnittrig el nervös för o vara här...ja ja han fick ta med henne...o det ska nog gå bra.Är väl bra iaf för henne oxå o vara i skogen..händer inte så mkt här ute !skönt iaf att hon gick m han till grannen,,,han fick tjata lite. m jag fick ju inte in ngn mottagning här:) 

fast nu har ja iaf bild på 1 o 2:an;)han fick ut henne tillslut en kort stund när han körde cross..m det var oxå segt!

jag har sysselsatt mig m disk o fått in tvätten.ska tumla sista maskin oxå strax...kan ju inte bara sitta o trängas i min lilla stuga..


gud vad slö o trött jag blev..m har ju inte varit bra idag..

katten har nu fått börja gå ut efter sin sterilisering. skönt tycker hon fast är inte ute jättelänge..o så tror hon knappt det är sant att hon får gå ut så tvekar när man öppnar dörren!

tomt i skallen nu så avslutar för denna gång.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards