Alla inlägg den 30 januari 2013

Av mamma-tilda - 30 januari 2013 21:42

efter gårdagkvällens "urladdning" har dagen kännts. tötthet blandat med tankar.

vi hann ju bli sams i morse o det kändes bra!o fick ju hålla om inatt o visa att jag står kvar o finns! gossen sov skapligt m snurra lite o en del tandgnissel.  man blir rätt mör efter en sådan här dust...men på ngt konstigt vis 

känns det bra att jag "fick" bli så där riktigt arg. nu har jag visat att jag kan det!!men fy tusan vad eländigt det är o behöva bli så där jäkla arg!vet inte när jag var så här arg sist...


han är sams m mamma oxå o det hade jag väl iof helt kallt räknat med!pratade m han  tele förut o allt var ok! hade ju velat se han ...men men man får ju inte allt som man vill här i livet!brukar den kära gossen tala om...när jag vill ngt!


orkade inte göra mat...o hade inga soppor kvar så stekte ägg...o gjorde lite chokladbollsmet...nu mår jag illa..o sitter o känner mig eländig o fet! ska ladda för hårdkörning...start under helgen!!

funderar på hur jag ska göra m ekonomin oxå...låna lite el tömma min "lilla" buffert...

jag har ju dumt nog bet barnens räkningar mm...så jag själv är nu pank!!! hur dum i huvudet får man bli? finns risk för inlåsning snart ,fick retroaktivt o bet av en del av mitt oxå,  men kul o ha gjort slut på ALLT!....o så ska ja lägga ut pengar till skolan nästa vecka..o så har ja bokat resa m "party "..typ till stockholm..mat o boende måste jag ju fixa nu då...kul....men har bara mig själv att skylla!!!


sitter i massagestolen...är så stel..o har  ju haft spänningshuvudvärk av o till sista månaden..

trött! ska nog komma i kull nu kankse...blev ju dålig sömn i natt..

tack S att jag får vara en del av ditt o din sons liv ! trots allt så är det en del av det bästa i mitt liv!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards