Alla inlägg den 28 januari 2013

Av mamma-tilda - 28 januari 2013 21:39

varför är det lättare o äta en halv godispåse än en banan? får jag skylla på mensen??

nu sitter jag o mår lite illa...har godis typ upp i halsen känns det som!

jag som inte skulle köpa godis åt mig själv...gick ju bra!tur gossen kommer imorgon..kan han äta upp resten!

tycker d är så dumt att godis är så gott...frukt borde vara lika lätt att köpa o äta..d är ju oxå gott!


pratat m dotterns svärmor i kväll .hon hade pratat med sin son o det verkade som han förstog! o dottern sa att nu var det den kille hon blivit ihop med igen! skönt, jag var lite orolig faktiskt!hon mådde ju inte helt bra. o d var jobbigt o se!

ville bara ta hem min flicka igen! livet är tufft o d är svårt o flytta ihop...m vill ju att barnen ska ha det bra o få vara lyckliga! usch ...älskar barn men är nog tur jag inte har fler...jobbigt o vara mamma! jag gråter för min barn...o ber till gud!

o inte får man behålla dem som små heller ..nej de måste växa! dumt;);)skulle inte ha ngt emot o krympa dem!ha en 8åring el ngt ...men 15,20 o 23 har de nu hunnit bli...inte ens min gosse håller sig liten...herregud ..han fyller 15 nu! o börjar bli stor!! jag kan väl få stanna tiden lite iaf ?? snälla gud??men får väl hoppas att jag lyckats ge dem så det blir kloka tillslut! iaf att d får m sig ngt bra...mina älskade ungar! vill inte vara utan dem..m som sagt snart står de på egna ben allihopa! får väl hoppas d har lite tid över för sin mamma o xa mamma:)usch som sagt...lite jobbiga känslor...de kan väl krympa lite o bo o vara hos mamma...mina egna är rätt tacksamma över att jag har gossen o ösa lite tid o energi(oro) på...så d andra får det lite lugnare!;)men som sagt nu börjar ju han oxå bli stor...hur ska jag överleva???hm får oroa mig fr gumman då-..el? 


fått klart o iväg med sista inlämningsuppgiften..kändes bram vet ju inte vad han vill ha...jajaj d visar sig..i värsta fall blir jag utslängd..el får göra om ALLT!usch inte så kul...lite nervigt faktiskt..o nästa uppgifter blir svårare...

fast nu är ju en tröskel över!


o bokat lite galej ikväll....fast har egentligen inte råd..då barnen fått alldeles för mkt pengar nu denna månad! hela mitt överskott nästan!usch törs inte tänka på hur "rik" jag hade varit....jajja skit samma ,jag överlever! o det komer väl en dag de klarar sig....tror jag!


pussa lite på min A ikväll! lilla goa gubben! kan inte låta bli o älska han...har saknat den lilla i helgen! räcker m en kort stund för o må bra! inte mkt som behövs i livet om man får pussa på en lite goding med jämna mellanrum!!!


o gossen hade nog rätt...jag utnyttjar mamma S för o komma åt de gooa barnen.... lite ego måste man väl få vara? 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards