Alla inlägg den 29 januari 2013

Av mamma-tilda - 29 januari 2013 21:44

ibland svänger det fort!

o till o med jag kan bli jävligt arg!sitter o småkokar. här ställer man upp på det mesta o så får man ut för ngt man inte gjort...

jag finns till det är väl det som är felet ikväll! förmodligen sabbar ja ngt genom att gossen ska till mig i helgen...men jag vet inte vad! ingen fråga om ngt har kommit mer än söndag...m osams m sin mamma o då åkte jag med på det!

ett helt frisläpp kom det!! o gossen har en del att ta rätt på o städa upp!får tänka positivt att jag räknas in ordentligt nu då...eftersom jag åkte med på mammas sida! ja vi får väl se hur lång denna kväll blir...o hur kul morgondagens väckning blir!! men när han först får frisläpp o sedan påstår till flickvännen att han inte har ngt hem..varken här el hos mamma då blev jag arg omgång nr 2!!det är fan inte många ggr jag sagt nej om han vill komma exa! o så ha mage o säga så...skitunge

jag älskar han så jäkla mycket!!


o han var så duktig o stor så jag till o med sa det till mamma tidigare i kväll! men nu kom den lilla pojken fram med bravur o tonårshormonerna sprutar här. "o luktar";)mitt <3


sonen har iaf vett ikväll o tacka för hjälpen med elen! att mamma får äta knäckebröd trodde han inte på...o när jag ändå hade lite småpengar kvar förut fick gossen minecraft som jag hade lovat förra året..o det får jag väl hålla käften om..ska väl inte sjunka till den nivån nu...det har ju inget med dettta o göra..m påminna när han är lugn hur vi fixar o ställer upp för han både jag o mamma!! efter vad vi klarar. skönt iaf o höra hur han sa till tjejen att det inte gick o att ja skulle säga till...det behöver han iaf inte tvivla på att mamma o jag snackar om saker o ting!!o backar upp varandra när det behövs! skönt att han vet det utan o fundera! känns jävligt bra!


o skönt att han är på rätt sida om myndigehetsstrecket....nu har mamma full rätt att styra för hans bästa!!!


o dottern med sitt liv blev arg för jag frågad eo kollade att d bet hyran...o att hon får pengarna hon ska ha av pojkvännen! m det får hon ta efter hur hon mådde o var spänd o arg i helgen! m hon får vara...jag backar lite m hon vet att jag vet o att jag finns här hemma!


nu ska jag försöak varva ner...o duscha o komma i säng! 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards