Alla inlägg den 13 januari 2013

Av mamma-tilda - 13 januari 2013 14:29

hm jag är ju nästan helt bra ...m inte helt! snorar o orkar inte hundra än. varit ute o fixat o jobbat i stallet o det känns ,

är trött nu. hm o så har jag ju ingen bil hemma...el ja svågerns bil finns ju...men vet ju inte vad han ska göra idag.

så jag har ingen bil..o då kan jag ju inte dra till örebro nu...så skjuter upp det. hade ju tänkt ...m fegar lite o tar det en annan dag/kväll...för jag har ju ingen bil idag...o vet inte om jag vill föreslå kaffe här...får tänka lite;)

det löser sig väl...ingen brådska!vi ska höras imorgon...får vi se hur det blir...kram så länge!


min mobil segar m laddning..tyckte den laddat bättre nga dagar m inte nu...skit oxå.har ju nga månader kvar på den..vill inte ha krångel! 


skulle ta tag i skoljobbet...m orkar inte just nu. är trött! efter jag varit ute 2 timmar...varmt o skönt inne iaf.eldar :)

funderar på om jag ska läsa el sova....katten sover redan.

skulle skura kylskåpet med hade jag ju bestämt...o har 1 tvätt o köra...d är ju iof lätt o sätta igång:)




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards