Alla inlägg den 6 januari 2013

Av mamma-tilda - 6 januari 2013 22:09

jag vill ha energi.

jag vill orka ha hemlisar..

jag vill ha en kram!

jag vill göra massor..

jag vill orka se på film

jag vill orka ringa en vän

jag vill ha chips

jag vill slippa vara sjuk

jag vill inte ha huvudvärk

jag vill läsa

jag vill sakna barnen

jag vill ha en kram

jag vill ha ngn som tycker synd om mig ikväll

jag vill älska

jag vill bara mina barns bästa

jag vill slippa detta!!!

jag vill ....


Av mamma-tilda - 6 januari 2013 16:36

fy fan vad jag hatar denna förkylning.trodde faktiskt jag skulle kunna stå emot m det sket sig. nyser o snorar o mår skit.o huvudet är kvar m helt vadderat typ... o snurrar till när jag rör mig.

orkar egentligen inte sitta vid datorn m orkar inte lägga mig heller.ska orka ställa mig i en varm dusch snart o rensa lite med hjälp av ångan i värmen.o trycka i mer ipren...


ska kankse kolla febern...trots allt. m är huvudet som är värst..


vet inte vad jag ska börja m...sitta här el duscha el ...orkar liksom inte ens få hjärnan o funka.

än mindre röra mig. o när jag blir sjuk brukar ja äta mer m nu känner jag inte ngt. helt tom på ngt vis. nästan som när jag mådde psykiskt dåligt fast nu snurrrar huvudet runt utanpå o inte inuti el typ både ock...


vet inte ens just nu om jag saknar barnen...så jag är nog rätt dålig...hatar detta!!! 

allt får bara vara vakumm...kan inte ,orkar inte försöka ens i tanken o se ngt annat.

dax o inse fakta nu o ta mig till kudden ....jag orkar inte ens sitta...duscha nyss o tror jag lyckades förlora de sista friska cellerna istället för o bli av med nga sjuka!!fy fan säger jag bara...just nu tror jag att jag är man på ngt plan för jag håller på o dö;)

Av mamma-tilda - 6 januari 2013 11:59

ja nu är det rätt svårt att förneka denna förkylning! nyser o snorar om vartannat o tung i huvudet.men om jag inte kontrollerar febern? då har jag väl inte feber?varit vaken flera ggr inatt m inte någon gång känt mig trött så jag har nog sovit rätt bra trots allt!

lyssnar varje gång jag vaknar att gossen sover lugnt. jag kommer på mig själv med att lyssna som jag gjorde under spädbarnstiden....min lilla gubbe som snart är 15...jag älskar dig så mycket! förlåt att jag blir "överdriven " ibland.men jag jobbar på att ge utrymme o inte vara nära när han är här! men jag saknar han ju så förbaskat när han inte är här....men han är mycket tryggare här nu o går till o med  ut själv o grejar(i mörker!) o fixar mat mm.

ibland funderar jag på om jag skulle ha ett kontaktbarn till bara för o" hålla  min längtan"...men det ska jag inte just nu!

nu ska jag ge all min tid o kärlek till gossen o han får han acceptera att jag är som jag är!<3.o även om det är tyst o segt här ute på landet så uppskattar han det t.o.m en lördag kväll fast han skulle nog inte just nu när han är "nykär" erkänna det;)

o när kompisar ringer så säger han bara att han är här o så är det inte mer med det! inget vad de gör o att han missar ngt utan bara ett lugnt svar till dem. det värmer trots allt för då vet jag att behovet att komma o bara vara hos mig finns! har ju väntat lite på protester spec under helger..min älskade unge! 


jaha nu vart det lite om min gubbe o inte om förkylningen!

eldar o ska fixa mer kaffe tror jag. diska....o få upp han ur sängen...få in ved innan jag kör hem han. idag får han hjälpa mig..när jag är så förkyld.


ska kolla mitt kaffedrickande oxå med en vän...tänkte vi skulle kunna dricka kaffe här egentligen.fast jag bor ju långt ut.....syrran o svågern ska ju jobba kväll..fast mysigt o ta d på ett fik...o jag vet ju inte när det blir heller...kan ju dröja brukar göra det o dumt o smitta ner ngn mer med denna förkylning!måste väl vädra hela huset från baciller.o städa igen...nyss bytt lakan efter gossens sjuka o nu blir det väl snart dax efter mig...jaja skönt m renbäddat!


ska kolla m sj om vilka tåg tider o priser det finns nu ska ju åka ngn helg till dottern!ska bli kul!

nä mer ipren o kaffe så huvudet hänger med något så när idag....tveksamt annars.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards