Alla inlägg den 10 januari 2013

Av mamma-tilda - 10 januari 2013 20:51

jag har lite olika saker som ploppar upp i skallen så här på kvällskvisten.

ungar som alltid...

jobbet...är inte helt nöjd på ngt vis...men tänkte inte söka det andra ,..m så läste jag annonsen igen o blir splittrad.

försöker dock tänka att när jag inte kan besluta mig helt så är det väl kankse inte meningen?o så kommer den lilla rösten som säger att söka betyder inte att du får det el tackar ja...mm 

studierna...ska göra klart nästa vecka o lämna in uppgiften blir en sen kväll på måndag...m så får det nog bli!

sitta kvar på jobbet o göra klart...kanske får sova över...


o så är ju frågan om jag ska ligga lågt ? el fråga när mitt kaffe blir av??jag har ju lämnat över bollen...

jaja ingen panik med det. ska åka till dottern m om nga veckor. har bestämt att d blir lönehelgen,..känns tråkigt o åka helt pank! kan ju vara skönt m lite pengar till hemresan:)ska då åka skapligt på sön o passera bästa M o U oxå.saknar M! vad skulle de flytta för? visst har bra på jobbet nu oxå...o inte har jag mailat m han på nga år heller..


hade bestämt o hänga m en kompis ut,..m är inte bra än o börjar vara lite smått pank..jaja får se hur jag mår lö el nästa helg. har en annan kompis som föreslog nästa helg oxå..d löser sig väl.


nepp frågan är ju om jag ska skicka mess  nu el ...kan ju vara lite kul på kvällskvisten..få roa mig lite grann;)

kan ju behöva lite nöjen när jag är barnledig o börjar piggna till...

var ju ett tag sedan om jag ska vara ärlig som jag roa mig lite för bara min skull!

o så funderar jag o tänker tbax lite på .....mm kul men rätt galet;) m lite ska man väl ha o tänka på på gamla dagar.....


ja livet rullar på .barnen betyder trots allt mest av allt! o skönt o träffa sonen idag även om det inte var ngt märkvärdigt el lång stund!. saknar dottern oxå, men de har ju sina liv nu.o det känns just nu rätt bra . värre nästan m den "lilla" gossen...missade ju m tisdag när ja var så risig.o han hade skolstart..o så hinner man ju inte prata så mkt på ett möte, så då saknar ja han mer...o så när han fick lite blåtira oxå...mitt <3. m han messa mig o talade om att d var ok. tack gullunge!

kan fortfarande bli alldeles häpen att jag har kommit att älska han så mkt!


ok..får se nu då om tant ska maila lite o smsa...o drömma ;) el ...fundera bara på livet o dess händelser...o vad som uppstår ibland.

kram på er där ute . o försök ta tillvara på glädjeämnena som finns!







Av mamma-tilda - 10 januari 2013 18:41

tack o lov är jag bättre idag. var iväg en sväng på möte o så lunch med sonen!

det var välbehövligt att komma hemifrån en sväng!gjorde att jag nog trots allt blev lite piggare även om jag var helt slut en stund mitt på dagen!


åkte o hämtade systers post med o då var det tveksamt...kan jag säga. trodde knappt jag skulle orka köra hem.

men släppte sedan. o idag är första dagen på hela veckan som jag inte sovit!!helsnorig m bättre tack olov!

mötet var för gossen på hans skola. lite förändringar från måndag.äntligen kan bli bra nu! känns skönt! 

har varit orolig en tid hur sjutton det skull gå att vända på allt,för mkt att slåss mot. o jag har ju inte kunnat sköta det...

jobbar ju med annat dagtid.. men nu känns det som det kan bli bra !ska tusan i mig maila rektor o ge han kredit för hans jobb!!det är han värd!


o så hände en tråkig sak gossen hamnat i bråk m blåtira som följd...han är ok fick jag iaf till svar. skönt det. (tack gumman för att du bad han messa mig!!)


inte vart så mkt annat idag. har ju varit seg så slöa en stund vid systers hus efter jag slängde ut hennes katt...o så kom han inte tillbaka..så lämnade nyckel till andra syster som får kolla ikväll.


jag hade ju lovat sonen pizza i sön men efter som ja varit sjuk fick han vänta.o han börjar smått växa upp...han har inte gnällt en enda gång att det dröjt...frågade bara igår om pizzan gick vilse!;)

 ska läsa lite till o så kolla på handboll:) 

imorgon hoppas jag orka vara ute lite!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards